I opstartsperioden er der ingen binding
Du får 30 dages opstartsperiode, hvor der kan være behov for, at justere jeres pakke af aktivt kontorudstyr. Det hjælper vi selvfølgelig med. Uanset mængden af aktivt kontorudstyr og antal af medarbejdere er prisen altid den samme: 3.975 kr.
Vi klarer alt det praktiske: levering, opsætning, kickoff, service, OfficeFit App, OfficeFit Calendar – og gennem vores motivationsteam, hjælper vi dig med at skabe en mere aktiv og energisk virksomhedskultur.
I opstartsperioden betaler du en fast pris på
3.975 kr.
uanset mængden af udstyr og medarbejdere
Få ledelsens opbakning inden opstart
Det er stærkt vanedannende at bevæge sig i arbejdstiden. Derfor er det vigtigt, at du allerede inden opstartsperioden har ledelsens opbakning, og at der er truffet beslutning om de økonomiske rammer.
Vi anbefaler derfor, at du kontakter en af vores dygtige sundhedsrådgivere. De hjælper dig igennem hele processen, så det bliver en god oplevelse for alle parter hele vejen igennem.
OfficeFit Bevægelseskoncept
92% af dem, der går i gang med en opstartsperiode, tegner også en abonnementsaftale efterfølgende på enten 24 eller 36 måneder.
En 30 dages opstartsperiode koster altid kr. 3.975,- uanset om din virksomhed har 10, 30 eller 100 medarbejdere.
Sådan fungerer opstartsperioden i praksis
For at sikre, du får den rette pakke med aktivt kontorudstyr, besøger vi dig og laver en screening af de fysiske rammer på din arbejdsplads. Vi klarer alt det praktiske: levering, opsætning, kickoff, service og vedligehold.
Vi kickstarter en ny og aktiv kultur hos jer med et kickoff. Et kickoff er et oplæg på 60 minutter, der henvender sig til alle ledere og medarbejdere. Til kickoff deler vi den nyeste viden om fordelene ved bevægelse og variation i arbejdstiden.
I opstartsperioden har vi stort fokus på tilgængelighed og placering af kontorudstyret
I opstartsperioden kan der være behov for at justere jeres pakke med aktivt kontorudstyr. Med aktivt kontorudstyr mener vi: gåbånd, kontorcykel, aktivitetsstand og powerstand.
Vi har et stort fokus på tilgængelighed og placering af kontorudstyret. Vi ved, at det kan skabe frustration og motivationen kan dale, hvis der er for lidt aktivt kontorudstyr. Modsat ønsker vi heller ikke, at kontorudstyret står i hjørnet og samler støv. Der skal være en god balance. Skriv til os, hvis du vil vide mere om tilgængelighed og placering af kontorudstyret.
Opstartsperiode? Hvad sker der efter de 30 dage?
Vores opgave er at hjælpe dig med at skabe de bedste rammer for (mere) bevægelse og variation – samt en ny og aktiv kultur. Men adfærdsændring tager tid. Derfor sælger vi ikke vores Bevægelseskoncept kontant. Vi vil gerne følge jeres udvikling og støtte jer undervejs, hvis motivationen daler. Husk, at hvert skridt i den rigtige retning tæller i det store regnskab.
OfficeFits Bevægelseskoncept
Alt dette får du, når du tegner en abonnementsaftale på vores Bevægelseskoncept
Vi sørger for alt det praktiske som levering, opsætning, kickoff, service og vedligehold. Herudover hjælper vi dig med at skabe en (mere) aktiv og energisk virksomhedskultur gennem vores motivationsteam og GetUpp App.
Aktivt kontorudstyr
I fællesskab finder vi ud af, hvordan din pakke med aktivt kontorudstyr skal sammensættes.
Kickoff
Vi klarer alt det praktiske: levering af udstyr og en kickoff – som hjælper dig til en ny og aktiv virksomhedskultur.
Onboarding
Vi hjælper dig med at opbygge nye og sunde vaner – og kommer med konkret viden samt gode råd.
GetUpp App
Sæt personlige mål, udfordr dine kolleger og få adgang til forebyggende øvelser.
Motivationsteam
Du får tilført stærke ressourcer og kompetencer i form af vores motivationsteam.
Service
Vi klarer alt service og vedligehold af dit aktive kontorudstyr, så det fungerer korrekt og forbliver i god stand.